USD43,77
%0.080
EURO51,74
%-0.230
GBP59,28
%-0.110
EURO/USD1,18
%-0.29
BIST14.275,79
%0.34
Petrol69,46
%3.03
GR. ALTIN7.033,43
%2.56
İstanbul
Ankara
İzmir
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Aksaray
Amasya
Antalya
Ardahan
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bartın
Batman
Bayburt
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Düzce
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkâri
Hatay
Iğdır
Isparta
Kahramanmaraş
Karabük
Karaman
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırıkkale
Kırklareli
Kırşehir
Kilis
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Mardin
Mersin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Osmaniye
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Şırnak
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yalova
Yozgat
Zonguldak
6 Haziran 2026, Cts
  1. Haberler
  2. Haberler
  3. Başkan Dündar, 12 bin 200 öğrenci ile buluştu

Başkan Dündar, 12 bin 200 öğrenci ile buluştu

Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, 2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı’nın başladığı 12 Eylül tarihinden itibaren her gün farklı bir okulda mesaiye başlayarak iki haftada toplam 12 bin 200 öğrenci ile bir araya geldi.

featured
baskan-dundar-12-bin-200-ogrenci-ile-bulustu.jpg
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, 2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı’nın başladığı 12 Eylül tarihinden itibaren her gün farklı bir okulda mesaiye başlayarak iki haftada toplam 12 bin 200 öğrenci ile bir araya geldi.

 

Bugüne kadar hayata geçirdiği projelerle eğitime önemli katkılar sağlayan Başkan Dündar, her fırsatta öğrenci ve öğretmenlerin yanında olmaya gayret gösteriyor. Yeni eğitim öğretim yılının ilk gününden itibaren öğrencilerin yanında olan Dündar, iki haftalık sürede 12 okulda toplam 12 bin 200 öğrenci ve 510 öğretmenle buluşarak farklı bir rekora imza attı.

 

Geçtiğimiz iki hafta boyunca önceliği okul ziyaretlerine ayıran Başkan Dündar, Osmangazi İlçe Milli Eğitim Müdürü Gürhan Çokgezer ile birlikte 12 Eylül’den bu yana Şükrü Şankaya İlkokulu, Mustafa Münevver Olağaner İlkokulu, Tarık Çevikel İlkokulu, Şehit Erman Aydın Ortaokulu, Dr. Ayten Bozkaya İlkokulu, Süleyman Çelebi Anadolu Lisesi, Orhan Kara İlkokulu, Mehmet Aker İlkokulu, Macide Gazioğlu Kükürtlü Ortaokulu, Kükürtlü Ticaret ve Sanayi Odası İlkokulu, Cem Sultan Anadolu İHL ve Cumhuriyet Anadolu Lisesi’ni ziyaret etti.

 

Okullarda ilk ders Dündar’dan

Okul bahçesinde öğrencilere hitap eden Başkan Dündar, geleceğin yarınları olan öğrencilere ve onları yetiştiren öğretmenlere derslerinde başarılar diledi. İlk ders zilinin çalmasıyla birlikte sınıflara uğurladığı öğrencilerle, sohbet ederek hayata dair tecrübelerini paylaşan Dündar, “Ülkemizin geleceği, yarınları sizlersiniz. Sizlerin en iyi şekilde eğitim almanız için devlet olarak, yerel yönetimler olarak elimizden gelen gayreti gösteriyoruz. Sizlere güveniyoruz ve her zaman yanınızda olacağız. Bu sıralarda yetişip, ileride çok önemli makamlarda görev yapacaksınız. Bu yüzden öğretmenlerinizin nasihatlerini dinleyerek çok çalışın. Kendinizi her anlamda çok iyi yetiştirin. Teknolojiye ayak uydurun ama bağımlısı olmayın. Başarılı yönetici olmak, iyi insan olmaktan geçer. Ne iş yaparsanız yapın, önce insan felsefesiyle hareket edin. Allah hepinize zihin açıklığı versin” dedi.

 

Okul ziyaretlerinde öğrencilere kırtasiye malzemesi hediye edip, kek ve meyve suyu ikramında bulunan Başkan Dündar, öğretmen ve idarecilere ise kalem hediye etti.

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Başkan Dündar, 12 bin 200 öğrenci ile buluştu
+ - 0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

kadinruhu.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!