USD43,77
%0.080
EURO51,74
%-0.230
GBP59,28
%-0.110
EURO/USD1,18
%-0.29
BIST14.275,79
%0.34
Petrol69,46
%3.03
GR. ALTIN7.033,43
%2.56
İstanbul
Ankara
İzmir
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Aksaray
Amasya
Antalya
Ardahan
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bartın
Batman
Bayburt
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Düzce
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkâri
Hatay
Iğdır
Isparta
Kahramanmaraş
Karabük
Karaman
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırıkkale
Kırklareli
Kırşehir
Kilis
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Mardin
Mersin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Osmaniye
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Şırnak
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yalova
Yozgat
Zonguldak
6 Haziran 2026, Cts
  1. Haberler
  2. Haberler
  3. Fatih Sultan Mehmet Mahallesi’ndeki yeni parkın yapımı sürüyor

Fatih Sultan Mehmet Mahallesi’ndeki yeni parkın yapımı sürüyor

Nevşehir Belediyesi tarafından Fatih Sultan Mehmet Mahallesi’ne yapılacak olan park için çalışmalar sürüyor.

featured
fatih-sultan-mehmet-mahallesindeki-yeni-parkin-yapimi-suruyor.jpg
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Nevşehir Belediyesi tarafından Fatih Sultan Mehmet Mahallesi’ne yapılacak olan park için çalışmalar sürüyor. İçerisinde basketbol ve futbol sahalarının da bulunacağı yeni bir parka belediye ekipleri çeşitli türde çok sayıda ağaç dikimi gerçekleştirdi.

 

Nevşehir Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri bir yandan mahallelerdeki mevcut parkların bakım ve onarım çalışmalarını sürdürürken bir yandan da kente yeni parklar kazandırıyor. Belediye ekipleri bu kapsamda Fatih Sultan Mehmet Mahallesi’nde yeni bir parkın daha yapımını sürdürüyor.

 

Ersular İlkokulu üzerindeki 5 bin 900 metre kare büyüklüğündeki bir alanda yapılan park içerisinde basketbol ve futbol sahası da bulunacak. Çocuklar için çocuk oyun gruplarının da olacağı parkta mahalle sakinleri için kent mobilyaları yerleştirilecek.

 

Yürüyüş yolları ile birlikte spor kondisyon aletlerinin de bulunacağı park içerisine belediye ekipleri ağaç dikimine başladı.

 

Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerince park içerisine türlerinde çeşitli tür ve cinslerde onlarca ağaç dikilecek.

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Fatih Sultan Mehmet Mahallesi’ndeki yeni parkın yapımı sürüyor
+ - 0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

kadinruhu.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!