USD43,77
%0.080
EURO51,74
%-0.230
GBP59,28
%-0.110
EURO/USD1,18
%-0.29
BIST14.275,79
%0.34
Petrol69,46
%3.03
GR. ALTIN7.033,43
%2.56
İstanbul
Ankara
İzmir
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Aksaray
Amasya
Antalya
Ardahan
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bartın
Batman
Bayburt
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Düzce
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkâri
Hatay
Iğdır
Isparta
Kahramanmaraş
Karabük
Karaman
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırıkkale
Kırklareli
Kırşehir
Kilis
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Mardin
Mersin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Osmaniye
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Şırnak
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yalova
Yozgat
Zonguldak
6 Haziran 2026, Cts
  1. Haberler
  2. Haberler
  3. Başkan Sandıkçı, Can dostlarımız bize emanet

Başkan Sandıkçı, Can dostlarımız bize emanet

Canik Belediyesi, ilçede sokak hayvanlarının tüm ihtiyaçlarını karşılıyor.

featured
baskan-sandikci-can-dostlarimiz-bize-emanet.jpg
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Canik Belediyesi, ilçede sokak hayvanlarının tüm ihtiyaçlarını karşılıyor.

Canik Belediyesi, ilçede sokak hayvanları için çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Kış aylarına girilmesi ile birlikte ihtiyaçları artan sokak hayvanları için ilçede yeni mama ve su ünitelerinin kurulumu tamamlandı. Sağlık sorunu yaşayan hayvanların ise Canik Belediyesi veteriner hekimleri tarafından tedavileri gerçekleştiriliyor.

 

“Can dostlarımızın tüm ihtiyaçlarını karşılıyoruz”

İlçede bulunan mama ve su ünitelerinin sayısının arttırıldığını ifade eden Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, “Belediye olarak ilçemizde bulunan can dostlarımızın tüm ihtiyaçlarını karşılıyoruz. Kış aylarına girmemizle birlikte mama ve su ihtiyacı artan can dostlarımız için ilçemizde bulunan mama ve su ünitelerinin sayısını arttırdık. Temizlik İşleri Müdürlüğü ekiplerimizle bu ünitelerin düzenli olarak bakım ve dolumu gerçekleştiriyoruz. Can dostlarımızın bize emanet” dedi.

 

“Tedavilerini gerçekleştiriyoruz”

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, sağlık sorunu yaşayan sokak hayvanlarına müdahale edildiğini belirtti. Başkan İbrahim Sandıkçı, “Belediyemize gelen ihbarlar üzerine sağlık sorunu yaşayan can dostlarımıza veteriner hekimlerimiz tarafından müdahale ediliyor. Onların sağlıklarına kavuşmaları adına ihtiyaç duyulan tüm tedavilerini gerçekleştiriyoruz” ifadelerini kullandı.

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Başkan Sandıkçı, Can dostlarımız bize emanet
+ - 0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

kadinruhu.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!